I skolan

Godmorgon. Sitter just nu i skolan med några vänner. Har tagit med mig datorn av någon konstig anledning. Haha knäppa mig. Våran lektion börjar om 3 minuter.. Icke bra. Idag efter skolan ska jag, mamma, Veronica och hennes mamma åka och kolla på dansdräkten som är klar. Vi ska ju tävla med den i morgon. Shit, vi måste börja packa lite också. Så grymt taggad på att tävla med den nya dräkten och allt. Är ju inte säkert att vi kommer bra, är våran första star tävling. Nu fattar jag om alla inte förstår någonting men kan berätta någon annan gång om det mer. Kommer antagligen inte komma hem med värsta bukalen, men ett nöjt resultat får ju duga!

Ha en superbra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0